PIN-kód a telefonos ügyfélszolgálati azonosításhoz

Mi a PIN-kód?
Az ügyfelek azonosítására és az Ügyfélszolgálathoz telefonon keresztül beérkező, az ügyfélfiók alá tartozó szolgáltatásokhoz köthető megkeresésekre használható a PIN-kód.
A PIN-kód használatával megkönnyítheti az ügyintézését telefonos Ügyfélszolgálatunkon keresztül: +36 1 610 5506.
 
Hogyan kaphatom meg a kódot?
A PIN kódot első alkalommal az ügyféloldalon bejelentkezve a Főoldal -> Beállítások -> Felhasználói fiókbeállítások -> "PIN kód:" melletti mezőben tudja megadni majd a "Beállítások mentése" gomb használatával menteni.
A későbbiekben a PIN kód ugyanitt kereshető vissza. Kizárólag az Ügyfélfiókban szereplő elsődleges kapcsolattartónak van lehetősége a kód beállítására és alkalmazására.
 
Ha már Ügyfelünk:
Jelentkezzen be az Ügyfélfiókjába, melynek keződoldalán, az Alapinformációknál megjelenített Beállítások részen találja meg a PIN-kódot.

 
Ha még nem Ügyfelünk:
Amikor létrehozza az Ügyfélfiókját, az űrlap alján találja meg a PIN-kódot tartalmazó mezőt.
 
Hogyan adhatok meg egyedi PIN-kódot?
A PIN-kódot az ügyfélnek kell megadnia, ami 4-6 számjegyből állhat, a számok azonban nem lehetnek mind ugyanazok, és nem ismételhetők 3-szor többnél. A PIN-kód bármikor megváltoztatható.
 
A PIN-kód használatának szabályai
A PIN-kódot csak az ügyfél azonosítására használjuk a telefonos kommunikáció során, és semmiképpen sem helyettesíti a hitelesített hibajegyet vagy chat üzenetet.
Ha az ügyfél egy olyan telefonszámról hívja az Ügyfélszolgálatot, ami az Ügyfélfiókjában is szerepel, az még csak részleges hitelesítésnek minősül, ezért nem tudjuk elfogadni az olyan kéréseket, mint pl. e-mail fiókkal kapcsolatos változtatás, tulajdonosváltás stb.
A hiteles kérés benyújtásának folyamatáról a tudásbázis cikkünkben olvashat.

Add Feedback