Hiteles kérés

Minden kérést, függetlenül attól, hogy például a szolgáltatás paramétereinek beállítására vagy a kapcsolattartási vagy számlázási adatok megváltoztatására vonatkozik-e, hitelesíteni kell a megfelelő ügyfélfiókhoz tartozó hozzáférési adatok felhasználásával, vagy egy hívás során PIN-kód segítségével (További információ a PIN-kódról ITT található.). Ez biztosítja az ügyfél jogát a szolgáltatás igénybevételére és/vagy megváltoztatására. Ez az intézkedés nemcsak azért szükséges, hogy megvédjen minket, mint szolgáltatót, hanem elsősorban a szolgáltatás tulajdonosának, az ügyfélnek a biztonságát szolgálja. A hitelesítést úgy történik, hogy kérést küld az ügyfélportálon keresztül, vagy telefonhívás esetén az ügyintéző kérésére bemondja a PIN kódot - azonban az ügyfélfiókjában megadott telefonszámról kell telefonálnia. A portálra a www.forpsi.hu weboldalunkon a felső mezőben a zöld Kapcsolat gombra kattintva juthat el.
 
 
Vagy beírhatja a böngészőjébe közvetlen a support.forpsi.hu vagy a support.arubacloud.hu címet is.
 
 
A belépést követően megjelenik a Hibajegy ikon, amelyre kattintva megtekinthetők a korábbi hibajegyek és új hibajegyek is indíthatók.
 
 
 
A hibajegy lehető leggyorsabb feldolgozása érdekében fontos a megfelelő osztály kiválasztása.
Ha nem biztos abban, hogy melyik osztályt válassza, javasoljuk, hogy az Ügyfélszolgálat osztályra nyújtsa be hibajegyét. Ügyintézőink válaszolnak vagy szükség esetén továbbítják a hibajegyét a megfelelő osztálynak.
 
 
Az osztály kiválasztását követően megírhatja kérését. Csatolmányok hozzáadására is van lehetőség (például dokumentumok vagy képek küldéséhez).
A Tárgy és az Üzenettörzs kitöltését követően egy lista jelenik meg a Tudásbázisban fellelhető lehetséges megoldásokkal információkkal, így először megpróbálhat választ találni e cikkek egyikében.
 
 
Miután benyújtotta a hibajegyet, látni fogja a rendszerünkben újonnan létrehozott hibajegy azonosítót. Ezen azonosító használatával később ellenőrizheti annak állapotát és előzményeit. Minden további problémára vagy kérdésre új jegy benyújtását javasoljuk.
Az előzményekben (Hibajegyeim) megtekintheti az összes beküldött hibajegyet. Láthatja a belépés dátumát, az utolsó tevékenységet, a státuszt stb. Lehetőség van arra is, hogy különféle paraméterekkel keressen a hibajegyek között.

Add Feedback