Hiteles kérés

Minden kérést, függetlenül attól, hogy például a szolgáltatás paramétereinek beállítására vagy a kapcsolattartási vagy számlázási adatok megváltoztatására vonatkozik-e, hitelesíteni kell a megfelelő ügyfélfiókhoz tartozó hozzáférési adatok felhasználásával, vagy egy hívás során PIN-kód segítségével (További információ a PIN-kódról ITT található.). Ez biztosítja az ügyfél jogát a szolgáltatás igénybevételére és/vagy megváltoztatására. Ez az intézkedés nemcsak azért szükséges, hogy megvédjen minket, mint szolgáltatót, hanem elsősorban a szolgáltatás tulajdonosának, az ügyfélnek a biztonságát szolgálja. A hitelesítést úgy történik, hogy kérést küld az ügyfélportálon keresztül, vagy telefonhívás esetén az ügyintéző kérésére bemondja a PIN kódot - azonban az ügyfélfiókjában megadott telefonszámról kell telefonálnia. A portálra a www.forpsi.hu weboldalunkon a felső mezőben a zöld Ügyfélszolgálat gombra kattintva juthat el.
 
Vagy beírhatja a böngészőjébe közvetlen a support.forpsi.hu vagy a support.arubacloud.hu címet is.
 
 
A Hiteles kérések ikon alatt, belépést követően megtekinthetők a korábbi hiteles kérések és új hiteles kérések is indíthatók.
 
 
A hiteles kérés lehető leggyorsabb feldolgozása érdekében fontos a megfelelő osztály kiválasztása.
Ha nem biztos abban, hogy melyik osztályt válassza, javasoljuk, hogy az Ügyfélszolgálat osztályra nyújtsa be hiteles kérését. Ügyintézőink válaszolnak vagy szükség esetén továbbítják a hiteles kérését a megfelelő osztálynak.
 
 
Az osztály kiválasztását követően megírhatja kérését. Csatolmányok hozzáadására is van lehetőség (például dokumentumok vagy képek küldéséhez).
A Tárgy és az Üzenettörzs kitöltését követően egy lista jelenik meg a Tudásbázisban fellelhető lehetséges megoldásokkal információkkal, így először megpróbálhat választ találni e cikkek egyikében.
 
 
Miután benyújtotta a hiteles kérést, látni fogja a rendszerünkben újonnan létrehozott hiteles kérés azonosítót. Ezen azonosító használatával később ellenőrizheti annak állapotát és előzményeit. Minden további problémára vagy kérdésre új hiteles kérés benyújtását javasoljuk.
Az előzményekben (Hiteles kéréseim) megtekintheti az összes beküldött hiteles kérést. Láthatja a belépés dátumát, az utolsó tevékenységet, a státuszt stb. Lehetőség van arra is, hogy különféle paraméterekkel keressen a hiteles kérések között.

Feedback

Az első bekezdésben hol a telefonos, hol az online hitelesítésről van szó, ez pedig kicsit összezavart.
Javaslom, hogy válasszák ketté, például így:

Minden kérést, függetlenül attól, hogy például a szolgáltatás paramétereinek beállítására vagy a kapcsolattartási vagy számlázási adatok megváltoztatására vonatkozik-e, hitelesíteni kell a megfelelő ügyfélfiókhoz tartozó hozzáférési adatok felhasználásával, vagy egy hívás során PIN-kód segítségével (További információ a PIN-kódról ITT található.).
Ez biztosítja az ügyfél jogát a szolgáltatás igénybevételére és/vagy megváltoztatására. Ez az intézkedés nemcsak azért szükséges, hogy megvédjen minket, mint szolgáltatót, hanem elsősorban a szolgáltatás tulajdonosának, az ügyfélnek a biztonságát szolgálja.

A hitelesítést két féle módon történhet:
1. Ön telefonon felhívja az Ügyfélszolgálatunkat és az ügyintéző kérésére bemondja a PIN kódot. Ilyen esetben fontos, hogy az ügyfélfiókjában megadott telefonszámról kell telefonálnia!
2. Egy Hiteles kérést küld az ügyfélportálon keresztül, ahova a weboldalunkon (www.forpsi.hu) a felső mezőben, a zöld Ügyfélszolgálat gombra kattintva juthat el.

Önmegvalósítás Kft., Sándor Huszti (6/12/2023 at 10:30 AM)