Naptárak kezelése

A Business Mail verzióban egy email fiókjához több címjegyzéket is kezelhet. Ez lehetővé teszi, hogy elkülönítse a szakmai eseményeket a személyes eseményektől.

1. Új Naptár hozzáadása

  • az eljárás különböző a Simple és témák használata esetén. A simple használata estén kattintson jobb egér gombbal a bal oldali Naptár menüpontra. Válassza ki az Új naptárt az almenüből. Más témák használata esetén (Forpsi, Grey) kattintson az Új naptár gombra.


  • az Új naptár ablak nyílik meg az adtok beviteléhez.


  • az új naptár adatai később is szerkeszthetőek a jobb egér gombbal a naptárra majd a tulajdonságokra kattintva

2. Esemény hozzáadás a Naptárhoz

  • adja hozzá az eseményt a szokott módon

  • az esemény hozzáadása ablakban válassza ki a használni kívánt naptárt


  • ha nincs hozzáférése a közös naptárhoz az nem jelenik meg a lenyíló menüben

3. Esemény áthelyezése más Naptárba

  • nyissa meg az eseményt

  • a Naptár lenyíló menüben láthatóak az elérhető naptárak. Válassza ki a naptárt amelyben át szeretné helyezni az eseményt.


  • csak a postmaster vagy engedélyezett fiók helyezhet át eseményt a közös naptárba

4. Naptár átnevezése

  • kattintson jobb egér gombbal a naptárra

  • válassza ki a Naptár szerkesztését az almenüből

5. Naptár eltávolítása

  • kattintson jobb egér gombbal a naptárra

  • válassza ki a Naptár törlését az almenüből (a Személyes és a Közös naptár nem törölhető)

6. Egyes naptárak eseményeinek szűrése

  • alapértelmezetten minden esemény és naptár megjelenik

  • kattintson a naptárra a bal oldali menüben a naptár eseményeinek elrejtéséhez (a naptár ikon át lesz húzva)

Add Feedback