Kapcsolatok és Események szinkronizálása

Business Mail egy PC szinkronizációs klienst kínál amely lehetővé teszi a naptár eseményei és a kapcsolatok szinkronizálását a szerver és az email kliens között mindkét irányban. Csak Microsoft Outlook és Outlook Express (Windows) támogatott. A SyncML szinkronizációs protokoll használatának köszönhetően szinkronizálhatja az adatokat mobil klienssel.

A telepítés, beállítás és a PC szinkronizációs kliens használata le van írva a webmail-en a Szinkronizálás/Szinkronizálás Outlookkal menüpontban. Közvetlen link a PC kliens segítségéhez: http://webmail.forpsi.com/help/windows/en/index.html

A ForpsiSync PC kliens futtatásához szükség van a Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable Package előzetes telepítésére (letöltési link a Microsoft weboldalán).

Ajánlott a helyi kapcsolatairól, eseményeiről mentést készíteni az első vagy a lassú szinkronizálás előtt. Ha rosszul konfigurálja a szinkronizációs klienst a helyi adatok elveszhetnek.

1. Hogyan kell beállítani a PC kliens nyelvét

  • Kattintson a ForpsiSync ikonra a Windows Start menüjében

  • Az első futtatás alkalmával beállíthatja a megfelelő alapértelmezett nyelvet - kattintson a Beállítások menüre, válassza ki a nyelvet a Konfigurációs Panel jobb alsó sarkában Nyelv

2. Konfiguráció 

a) általános beállítások

  • kattintson a Beállítások menüre, a konfigurációs ablak fog megjelenni


  • Ha már telepítve van az Outlook, válassza adatok szinkronizálása (Kapcsolatok vagy Események). Az Outlook Express csak a kapcsolatok szinkronizálását teszi lehetővé.

  • Ha nincs több helyi címjegyzéke, hagyja a címjegyzék név mezőt üresen

b) szinkronizációs beállítások

  1. Minden frissítés küldése és fogadása: ez a beállítás biztosítja, hogy az adatokat szinkronizálja mindkét irányban a helyi alkalmazás (Outlook vagy Outlook Express) és a szerver (webmail) között

  2. Ne küldjön frissítést a szervernek: ez a beállítás biztosítja, hogy az adatok csak a webmail-ről a helyi alkalmazás felé kerülnek elküldésre. A helyi címjegyzékben vagy naptárban (Outlook vagy Outlook Express) végzett módosítások nem kerülnek elküldésre a webmail felé.

  3. Ne fogadjon frissítést a szerverről: ez a beállítás biztosítja, hogy az adatok csak a helyi alkalmazás-ról a webmail felé kerülnek elküldésre. A webmail címjegyzékben vagy naptárban végzett módosítások nem kerülnek elküldésre az email kliens felé.

3. Szinkronizálási adatok az email kliensnek 

  • A szinkronizálás elindításához, kattintson a Sync gombra.  

  • Ha a szinkronizálás az Outlook klienssel van kiválasztva, lehetővé kell tenni, hogy a szinkronizációs kliens hozzáférhessen az Outlook adatokhoz. (ez lehetséges a megnyíló ablakban)



  • Ha ez az első szinkronizálás, illetve ha az előző szinkronizálás nem volt sikeres, akkor megkérik, hogy végezz el a Lassú Szinkronizálást (függetlenül a választott szinkronizálástól). Ez dupla kapcsolatokat (vagy eseményeket) generálhat mindkét címjegyzékben (vagy naptárban). Minden egyes forráshoz (Naptár, Kapcsolatok) megjelenik egy információs ablak - elég a jóváhagyáshoz az OK gombra kattintani


  • Szinkronizációs kliens megjeleníti szinkronizálás folyamatát a saját ablakában


4. Kapcsolatok és időpontok szinkronizálása mobil készülékkel

  • A szinkronizálás funkció aktiválásához először be kell konfigurálnia a SyncML klienst mobiltelefonján, a szinkronizációs szerver használja a szabványt ami kezeli az adatok szállítását az eszközök, alkalmazások és hálózatok között.

  • A funkció használatához a szinkronizációs klienst telepíteni kell a mobil telefonon.

Add Feedback