Kártyás fizetési problémák Safari és Chrome böngészők használata esetén

Kedves Ügyfeleink,

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy kellemetlenségek merülhetnek fel bizonyos bankkártyák Safari ill. Chrome böngészőben történő használata során. Kérjük, amennyiben lehetősége van, használja a Mozilla Firefox vagy Microsoft Explorer/Edge böngészők legfrissebb verzióit.

Amennyiben erre nincs lehetősége, úgy kérjük bankkártyával történő sikertelen tranzakciót követően próbálják meg a fizetést legalább 2-3 alkalommal újra megkísérelni. Sikeres tranzakció esetén - függetlenül a sikertelen fizetések számától - a kártyát kibocsájtó bank csak 1 alkalommal terheli a kártyatulajdonos számláját. Ha üzenetben olyan értesítést kap a banktól, mely szerint terhelték a számláját, ugyanakkor látható, hogy a tranzakció sikertelen, biztosíthatjuk Önöket, hogy minden számlavezető bank jóváírja a sikertelen tranzakciókhoz tartozó összeget.


Ha sokszori próbálkozás után sem sikerül a tranzakció és biztos benne, hogy a kártyája érvényes, akkor alkalmazhatja:
  • a PayPal útján történő kiegyenlítést,
  • a banki átutalással történő kiegyenlítést.
     
A Fizetési módokról bővebb információt a következő Tudásbázis cikkünkben olvashat.
 
Köszönjük szíves megértésüket és együttműködésüket.
 
Forpsi & Aruba Cloud csapata