07 - Miért nem látom a szolgáltatásomat a Szolgáltatások összevont számlázása részben?

Számos oka lehet annak, hogy a szűrő nem kínálja azt a szolgáltatást, amelyről Ön biztosan tudja, hogy rendelkezik.
  1. A szolgáltatás lejárt – ha az előfizetési időszak lejárt és a szolgáltatás inaktív, akkor a „Szolgáltatások összevont számlázása” részben nem jelenik meg. Ebben a részben csak az aktív szolgáltatások jelennek meg.
  2. A szolgáltatás jelenleg hat hónapnál (180 napnál) hosszabb időre van meghosszabbítva.
  3. A szolgáltatás a nyilvántartó (harmadik fél) által korlátozott. Egyes domain kiterjesztések esetében a meghosszabbítás legkorábban a következő időpontokban lehetséges:
.ru (55 nappal a lejárat előtt)
.pl (31 nappal a lejárat előtt)
.uk (31 nappal a lejárat előtt)
.de (60 nappal a lejárat előtt)
.lv (60 nappal a lejárat előtt)
.at (45 nappal a lejárat előtt)
.as (30 nappal a lejárat előtt)
.ai (45 nappal a lejárat előtt)
.es (60 nappal a lejárat előtt)

  • A fenti kiterjesztésű domain nevek a „Szolgáltatások összevont számlázása” részben jelennek meg, amint a feltétel (a lejáratig hátralévő napok száma) teljesül.
  • Ugyanez a feltétel vonatkozik a lejárt szolgáltatásokról szóló e-mail elküldésére is. Általában az e-mail a következő 90 napon belül lejáró szolgáltatások szűrésével kerül elküldésre. Azonban a fenti végződésekkel rendelkező domain nevek csak akkor kerülnek be az e-mailbe, amikor azok meghosszabbíthatók.