06 - Mi történik, ha nem rendelek meg szolgáltatás hosszabbításokat a Szolgáltatások összevont számlázása részben?

Ha az új „Szolgáltatások összevont számlázása” menüpontban nem kéri tömeges proforma számla kiállítását, akkor alapértelmezés szerint minden szolgáltatásról külön proforma számlát küldünk Önnek.

Ez azonban nem jelenti azt, hogy ha nem használja az ügyfélkezelő rendszer új funkcióját, akkor szolgáltatásai lejárnak.

Ez az új funkció, amely lehetővé teszi a szolgáltatások egyetlen proforma számlára történő összevonását, egyfajta bónusz azoknak az ügyfeleknek, akik több tucat vagy akár több száz szolgáltatást kezelnek nálunk. A funkció azonban minden ügyfélkezelő rendszerbe be van építve, így azok az ügyfelek is élvezhetik az előnyeit, akik két szolgáltatást vesznek igénybe, és egy közös számlázási kapcsolattartóval rendelkeznek. Egy proforma számlát állíthatnak ki, és csak egy összeget kell fizetniük.