Ha a számlázási adatai megváltoztak (pl. cím), frissítenie kell azt a rendszerünkben, hogy a számlázási adatok helyesek legyenek, és a díjbekérő számlán, valamint a végleges számlán szereplő adatok megfeleljenek a valóságnak.
Attól függően, hogy milyen adatok változtak, kétféleképpen hajthatja végre a változtatást:
1. Meglévő kapcsolattartó szerkesztése (cím, stb.)
________________________________________
2. Kattintson a "Kapcsolattartók" linkre.
3. Kattintson a szerkeszteni kívánt kapcsolattartó számára.
4. Adja meg az új adatokat és kattintson a "Beállítások Mentése" gombra. A változtatás minden olyan szolgáltatásra vonatkozik, ahol az adott kapcsolattartó számlafizetőként van beállítva. A kapcsolattartóhoz kapcsolódó összes kiállított és fizetetlen díjbekérő számla is frissül. Ezek a díjbekérő számlák közvetlenül a kapcsolattartó szerkesztés oldalon láthatók.
Kérjük, vegye figyelembe: Ha több díjbekérő számla is kapcsolódik a kapcsolattartóhoz, az áttekinthetőség és a betöltési idő kedvéért itt csak az első 10 jelenik meg.
5. A frissített díjbekérő számlákat a módosítás befejezése után a "Számlák" menüben találja meg. Ha a számlafizető címének változásával az ország megváltozott, ellenőrizzük az Áfa mértékét és szükség esetén újraszámoljuk a végösszeget. A fizetést csak a változtatások elvégzése és életbe lépése után tegye meg. A frissített díjbekérő számlákon a számla sorszáma nem változik.
Figyelem: A már kiállított végleges számlákat csak díj ellenében tudjuk javítani.
________________________________________
1. Ha a fizetési oldalon hibás számlázási adatokat észlel, kattintson a „Kapcsolattartó szerkesztés” linkre és a fizetés előtt módosítsa az adatokat. A befizetés és a végleges számla kiállítása után már csak díj ellenében van lehetőség a számlán szereplő adatok megváltoztatására.
2. Jelentkezzen be ügyfélfiókjába és a rendszer közvetlenül a számlázási kapcsolattartóhoz irányítja Önt, ahol elvégezheti a módosítást.
3. A változtatások mentése után visszairányítjuk a fizetési oldalra, ahol a frissített számlázási kapcsolattartót fogja látni. Ezek után rákattinthat a "Fizetés" gombra és kifizetheti a szolgáltatást.
4. A végleges számlát már a megfelelő számlázási adatokkal állítjuk ki. Kérdés esetén vegye fel kapcsolatot
ügyfélszolgálatunkkal.
________________________________________
2. Az érintett szolgáltatás részleteinél, a Számlázási kapcsolattartó sornál kattintson a "Kezelés" linkre.
3. A következő lépésben kiválaszthat egy másik meglévő kapcsolattartót a listából, vagy létrehozhat egy teljesen újat is az Új kapcsolattartó linkre kattintva. Ha fizetetlen díjbekérő számla kapcsolódik az eredeti kapcsolattartóhoz, akkor a módosítások mentése után erről és a díjbekérő számlán szereplő adatok automatikus frissítéséről is értesítést kap.
Kérjük, vegye figyelembe: Ha egy fizetetlen díjbekérő számlán több szolgáltatás is szerepel, értelem szerűen a díjbekérő számlán szereplő összes szolgáltatás kapcsolattartója módosul. Ilyen esetben az összevont díjbekérő számlán szereplő összes szolgáltatás számlázási kapcsolattartójának módosításához hozzájárul. Ezzel egyidejűleg, ha díjbekérő számlán szereplő olyan számlázási adatok is módosulnak, ami azt indokolja, akkor az ÁFA ellenőrzésre is sor kerül és szükség esetén újraszámoljuk az összeget.
4. A frissített díjbekérő számlákat a módosítás befejezése után a "Számlák" menüben találja meg. Ha a számlafizető címének változásával az ország megváltozott, ellenőrizzük az Áfa mértékét és szükség esetén újraszámoljuk a végösszeget. A fizetést csak a változtatások elvégzése és életbe lépése után tegye meg. A frissített díjbekérő számlákon a számla sorszáma nem változik.
Figyelem: A már kiállított végleges számlákat csak díj ellenében tudjuk javítani.