Ahhoz, hogy az e-mail címének a naptárát hozzá tudja adni Andoridos eszközén, jelentkezzen be a webmail felületre és kövesse az utasításokat a CalDAV hozzáférés aktiválásához.
Alkalmazás kiválasztása
A Google Play áruházban elérhető kliensek közül a nyílt forráskódú Open Sync és ingyenes CalDAV-Sync Beta alkalmazás használható. Telepítéskor feltétlenül engedélyezze az alkalmazások engedélyeinél a naptárakhoz való hozzáférést.
Ha a fő URL (https://email.forpsi.com/caldav/email_cím/) nem működik, akkor közvetlenül használja a naptár címét: - pl. https://email.forpsi.com/caldav/e-mail_cím/personal
CalDAV-Sync alkalmazás
Android-verziójától függően lépjen a Fiókok és szinkronizálás oldalra, majd kattintson a Fiók hozzáadásra. A megjelenő lapon válassza ki a CalDAV-Sync Adapter lehetőséget.
Adja meg bejelentkezési adatait:
- Szerver neve vagy URL-címe: https://email.forpsi.com/caldav/email_cím/
- Felhasználónév: Az Ön e-mail címe,
- Jelszó: postafiók jelszó,
A sikeres hozzáadás után meg fog jelenni a fiókok listája között egy új elem: CalDav Sync Adapter, amelyet kiválasztva tudja bekapcsolni a Naptár szinkronizációját.
Megjegyzés:
Ezután kérem nyissa meg a Naptár alkalmazást, ahol a Beállítások -> Naptárfiókok menüpontban fog megjelenni az e-mail fiókjához tartozó naptár.
OpenSync
Nyissa meg az OpenSync alkalmazást, és kattintson a jobb alsó sarokban található + ikonra
Adja meg bejelentkezési adatait
- URL - fő URL (https://email.forpsi.com/caldav/email_cím/
- email cím,
- Postafiók jelszó
Kattintson a Bejelentkezés gombra a beírt hozzáférési adatok ellenőrzéséhez. A következő oldalon írja be a fiók nevét, és kattintson a Fiók létrehozása gombra a varázslóból való kilépéshez.

Most válassza ki a webmail naptárát a naptáralkalmazásban. A fiókok listájában koppintson az imént hozzáadott fiókra.
Ellenőrizze a naptárat a szinkronizáláshoz és a megtekintéshez.
Ismert problémák
- az ismétlődő események nem szinkronizálódnak megfelelően - nem javasoljuk a szerkesztést az Android kliensben - javítás: módosítsa az időpontot a webmailen és szinkronizálja újra
- nem törölhet és szerkeszthet egyetlen eseményt az ismétlődő események sorozatán belül
- mobileszközön létrehozott egész napos, többnapos esemény esetén csak az első nap lesz szinkronizálva (helyette hozzon létre egész napos ismétlődő eseményt)
- email meghívásból létrehozott események nem szinkronizálódnak megfelelően - javítás: manuálisan hozza létre az eseményeket a naptárban
Ha a szinkronizálás során hiba lép fel - CalDAV sync error (general), törölni kell az azt okozó eseményt (általában ez egy olyan esemény, amelynek időpontját az Android Naptárban módosították). Csak ezt követően folytathatja a szinkronizálást.
Az itt megjelölt szinkronizációs kliensek csak példaként kerültek felsorolásra, természetesen más CalDAV protokollt támogató kliensek is használhatóak (pl.: DAVx5, One Calendar, stb).