Az Outlook naptárának szinkronizálása

Ahhoz, hogy megszerezze az eléréshez szükséges címet, jelentkezzen be a webmail rendszer alá és aktiválja ezt a hozzáférést  a CalDAV szinkronizációhoz.
 
Telepítse az Outlook-bővítményt
Mivel az Outlook nem támogatja a CalDav naptár-kapcsolatokat, ezért egy harmadik féltől származó alkalmazást kell feltelepítenie. Az egyik ajánlott alkalmazás: CalDAV kliens az Outlook CalDav Synchronizer.
Töltse le a legújabb verziót a fejlesztői weboldalról. Mentse el a telepítőfájlt (.zip) a lemezre, és csomagolja ki.
Győződjön meg róla, hogy az Outlook ki van kapcsolva, és futtassa a setup.exe fájlt. Ezután kövesse a telepítővarázsló utasításait.
A telepítés után indítsa el az Outlook programot - a bővítmény egy új menüpontot ad hozzá az Outlookhoz.
 
 
 
Szinkronizálási beállítások
Menjen a CalDav Synchronizer lapra, és adjon hozzá egy szinkronizálási profilt a Synchronization Profiles ablakban a [+] gombra kattintva.
 
 
Töltsön ki minden szükséges mezőt:
Outlook beállításai
  • naptár, amelyre az események szinkronizálódnak
  • esemény szinkronizálása a változás után
Szerver beállítások
  • a webmailről átmásolt naptár URL (lásd alább) - a végének tartalmazna kell egy „/” jelet
  • https://email.forpsi.com/caldav/jozsef.pal@4psi.cz/personal/
  • használhatja a fő URL-címet is https://email.forpsi.com/caldav/jozsef.pal@4psi.cz/
  • felhasználónév, jelszó - a postafiók eléréséhez tartozó felhasználónév és jelszó 
  • kattintson a Test or discover settings gombra a bevitt információk ellenőrzéséhez
 
Szinkronizálási beállítások
  • Synchronization mode: Outlook <-> Server (Two-Way) [kétirányú szinkronizáció beállítása]
  • Synchronization interval (minutes): Hány percenként szeretné frissíteni a naptárat. 
A Show Advanced Settings> Event Maping Configuration> Scheduling Setting beállításnál
  • vegye ki a pipát a Map organizer and attendees alól (a szinkronizációs esemény résztvevőivel kapcsolatos problémák megoldása)
A profil mentéséhez kattintson az OK gombra.
 
 
A szinkronizálás a következőképpen történhet:
    - automatikusan beállított időközönként
    - az esemény szerkesztése után (az Outlook beállítások részében található beállításoktól függően)
    - manuálisan a tálcán található ikonnal
 
 
 
Lehetséges problémák
  • Nem lehet egyetlen eseményt szerkeszteni egy ismétlődő eseménysorozatban.
  • Ha az esemény nem tartalmaz helyes email címet, szinkronizációs hiba léphet fel.
Ez általában akkor fordul elő, amikor hozzáadunk egy eseményt egy meghívóból.
Ha a szinkronizáció meghiúsul: Állítsa be a Show Advanced Settings> Event Maping Configuration> Scheduling Setting> beállításnál vegye ki a pipát a Map organizer and attendees alól (a résztvevők nem fognak szinkronizálódni!)