E-mail szolgáltatás adatok áthelyezése új tárolóra

Ügyféloldalunkon és közösségi felületünkön megtalálhat minden információt a tervezett új NetApp alapú tárolóra történő e-mail szolgáltatás adatáthelyezéssel kapcsolatban.

Tekintettel a nagyszámú levelezési fiókokra, az áthelyezés az év során fokozatosan fog megtörténni.

Cikkünkben leírjuk, hogyan történik meg a részleges adatáthelyezési folyamat. Az áthelyezések esti időszakban és lehetőség szerint csak hétvégén fognak megtörténni. Ügyfeleink az adatáthelyezésről legalább 4 nappal korábban tájékoztatást fognak kapni e-mailben, ami közvetlenül ügyfeleink levelező fiókjában lesz megtalálható.

Ügyfeleinknek NEM SZÜKSÉGES MÓDOSÍTÁSOKAT ESZKÖZÖLNI bármilyen beállításban, ami az e-mail kliensükhöz társított e-mail fiókokhoz tartozik.

  1. Minden adatáthelyezési  folyamat során kimaradás várható bizonyos szolgáltatások esetén (POP3, IMAP, SMTP és Webmail) a kijelölt időintervallumban (tíz perc). Ezek a műveletek minden aktív e-mail szolgáltatással rendelkező ügyfelünket érintenek, azokat is akiknek az adatai nem kerülnek áthelyezésre az aktuális időintervallumban. A szolgáltatások kimaradása során a kliensek hibát jelezhetnek vagy jelszót kérhetnek ügyfeleinktől. Ebben az esetben kérjük szíveskedjen várni pár percet, ezután ismételten próbálja meg letölteni levelezését! Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
  2. Ha a részleges adatáthelyezés elvégzésre került, egy adatkülönbözőséget vizsgáló szinkronizációs folyamat fog elindulni. A művelet pár órát is igénybe vehet, és csak azokat az ügyfeleket érinti, akiknek az adatai áthelyezésre fognak kerülni. Bizonyos üzenetek duplikálódhatnak vagy utólagosan visszaállításra kerülhetnek a folyamat végrehajtása után (abban az esetben, ha az Ön e-mail kliense által módosítva lettek a következő módokon – levél státuszának megváltoztatása, levél áthelyezése másik mappába, megjelölt és törölt levelek). Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

Ha kérdése van, kérjük vegyek fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal hibajegyben vagy chatben a következő honlapon: support.forpsi.hu.

Add Feedback