Hogyan juthat a hibaüzenethez amikor az üzenet nem küldhető el

Az SMTP szerver most a Cloudmark által biztosított Cloudmark Gateway megoldással valósul meg, amely hatékony védelmet biztosít az email fiókok spam-eléssel történő visszaélése és a szerver túlterhelés ellen.

Amikor néhány üzenet e-mail kliensből, webmailről, szkriptből, stb. történő küldése sikertelen, először nézze meg a smtp.forpsi.com-ról kapott hibaüzenetet. Ezután próbálja megtalálni a kapcsolat vagy az e-mail elutasítás okát az SMTP konfiguráció cikkben - új. Ha nem tudja miért került az üzenet elutasításra, küldjön nekünk egy új hiteles kérést amelyben leírja a helyzetet és a hiba üzenetet a support.forpsi.hu portálon keresztül. A hibaüzenet olyan fontos információkat tartalmaz amelyek segítenek megtalálni az elutasítás valódi okát.

Alapvető eljárások amelyekkel hozzájuthat a hibaüzenethez az smtp szerverünk válaszával a leggyakoribb e-mail kliensekben és a webmailen.

MS Outlook 2010

Az MS Outlook 2010 két lehetséges viselkedése, ha az elküldött üzenetet elutasításra került:

1. Az email-ek elküldése hibával végződik, az Outlook Küldés/Fogadás Folyamat figyelmeztető ablak megjelenik. Ha a fenti ablak nem jelenik meg, ellenőrizze, hogy a "Küldés/Fogadás Hiba - kattintson ide" felirat megjelenik az állapotsorban a jobb alul. Miután erre a szövegre kattint a fenti figyelmeztető ablak megjelenik. Vagy kattintson a Folyamat Mutatása gombra a Küldés/Fogadás lapon. A figyelmeztető ablak megjelenése után kattintson a hibaüzenetre, másolja ki a Ctrl + C használatával és illessze be egy új hiteles kérésbe, amelyet a support.forpsi.hu oldalon hozhat létre.

2. Egy új üzenet érkezik a Bejövő mappába Kézbesíthetetlen (Undeliverable) tárggyal. Küldje el nekünk üzenet tartalmát egy új hiteles kérésben a probléma leírásával.

MS Outlook 2007

Az MS Outlook 2007 két lehetséges viselkedése, ha az elküldött üzenetet elutasításra került:

1. Az email-ek elküldése hibával végződik, az Outlook Küldés/Fogadás Folyamat figyelmeztető ablak megjelenik. Ha a fenti ablak nem jelenik meg, ellenőrizze, hogy a "Küldés/Fogadás Hiba - kattintson ide" felirat megjelenik az állapotsorban a jobb alul. Miután erre a szövegre kattint a fenti figyelmeztető ablak megjelenik. Vagy kattintson a Küldés/Fogadás gomb melletti nyílra, majd válassza a Küldés/Fogadás Beállítások részt és utána a Folyamat mutatása... részt. A figyelmeztető ablak megjelenése után kattintson a hibaüzenetre, másolja ki a Ctrl + C használatával és illessze be egy új hiteles kérésbe, amelyet a support.forpsi.hu oldalon hozhat létre.

2. Egy új üzenet érkezik a Bejövő mappába Kézbesíthetetlen (Undeliverable) tárggyal. Küldje el nekünk üzenet tartalmát egy új hiteles kérésben a probléma leírásával.

Mozilla Thunderbird

Ha az üzenetet nem lehetett elküldeni, egy figyelmeztető ablak jelenik meg. Másolja ki a hibaüzenetet és illessze be egy hiteles kérésbe a support.forpsi.hu portálon és küldje el nekünk.
Ha az OK gombra kattint, az üzenet az Elküldött Tételekbe kerül. Ha újra meg szeretné jeleníteni a hibaüzenetet, próbálja meg elküldeni az üzenetet még egyszer.

Opera Mail

Ha az email kliens nem tudja elküldeni az üzenetet, a "Levelező Hiba" figyelmeztető ablak jelenik meg. Másolja ki a hibaüzenetet és illessze be egy hiteles kérésbe a support.forpsi.hu portálon és küldje el nekünk. Ha a Bezár gombra kattint, az üzenet a Kimenő levelekhez kerül. Ha újra meg szeretné jeleníteni a hibaüzenetet, próbálja meg elküldeni az üzenetet még egyszer.

iPad

Ha az email kliens nem tudja elküldeni az üzenetet, egy felugró ablak jelenik meg az iPad hibaüzenetével. Mivel a hibaüzenet nem tartalmazza a szerver válaszát, adjon be egy új hiteles kérést (a support.forpsi.hu portálon) a helyzet leírásával, a feladó és a címzett email címe és az iPad készüléke IP címe (iPod vagy iPhone).

Outlook Express

Ha az email kliens nem tudja elküldeni az üzenetet, egy felugró ablak jelenik meg a hibaüzenettel. Ha a felugró ablak a hibaüzenettel nem jelenik meg, kattintson a „Hiba“ szövegre az állapotsorban jobbra. Másolja be a hibaüzenetet egy új hiteles kérésbe a support.forpsi.hu portálon és küldje el nekünk.

Webmail

Ha egy üzenet küldése elutasításra került, egy felugró ablak jelenik meg a hibaüzenettel. Másolja be a hibaüzenetet egy új hibajegybe a support.forpsi.hu portálon és küldje el nekünk a feladó és a címzett címével együtt. A felugró ablak bezárása után visszatér az új üzenet létrehozása lapra. Elmentheti az üzenetet a Piszkozatok mappába, az üzenet visszautasítás okának felderítéséhez elküldheti az üzenetet később.

Alapértelmezett email kliens Androidhoz

Ha az email kliens nem tudja elküldeni az üzenetet, nem jelenik meg hibaüzenet, az üzenet az Elküldött tételekbe kerül. Az üzenet előnézetében megjelenik egy ikon piros háromszöggel. Küldje el nekünk mobil telefonja IP címét (megtudhatja a whatismyip.com oldalon), és a feladó és a címzettek címeit egy új hiteles kérésben a support.forpsi.hu portálon.

Android K-9 Mail

Ha az email kliens nem tudja elküldeni az üzenetet, a "Néhány üzenet elküldése sikertelen" szöveg jelenik meg. Húzza az értesítési területre, akkor megjelennek a hibaüzenet részletei.
Küldje el nekünk a hibaüzenet szövegét, mobil telefonja IP címét (megtudhatja a whatismyip.com oldalon), és a feladó és a címzettek címeit egy új hiteles kérésben a support.forpsi.hu portálon.