Az új ügyfélkezelő portál leírása

Az új portálon belépés nélkül csak a Tudásbázis, a Hírek és a Chat funkciók és a nem hiteles Hibajegy benyújtása érhetők el. Az ügyfél belépési adatokkal történt belépés után az új, hiteles hibajegy benyújtása és a hibajegyek megtekintése funkciók is elérhetővé válnak.
A hírek funkció az aktuális híreket tartalmazza.  A tudásbázisban kereshet a cikkek között vagy böngészhet mappák szerint.
A chat funkció a már megszokott használaton felül beépített Google fordítót, nyomtatási lehetőséget és a chat bezárását követően visszanézését is biztosít.
Az új hibajegy benyújtás funkció a megszokott üzenet íráson felül már fájlok csatolását is biztosítja, amely segítségével dokumentumokat tudunk küldeni az ügyfeleink részére.
A hibajegyek megtekintése részben az eddig benyújtott hibajegyek nézhetők vissza. A tárgyra kattintva a válaszok is megtekinthetők és a hibajegy státuszának megfelelően további műveletek végezhetők el. Ha a hibajegy státusza aktív vagy várakozás válaszolhat a hibajegyre vagy bezárhatja azt. Ha a hibajegy státusza bezárt a hibajegy még újra megnyitható. Ha a hibajegy státusza bezárt és lezárt a hibajegyet már nem lehet többé megnyitni, csak új hibajegy adható be.

Add Feedback