Az új ügyfélkezelő portál leírása

Az új portálon belépés nélkül csak a Tudásbázis, a Hírek és a Chat funkciók érhetők el. Az ügyfél belépési adatokkal történt belépés után az új, hiteles kérés benyújtása és a hiteles kérések megtekintése funkciók is elérhetővé válnak.
A hírek funkció az aktuális híreket tartalmazza.  A tudásbázisban kereshet a cikkek között vagy böngészhet mappák szerint.
A chat funkció a már megszokott használaton felül beépített Google fordítót, nyomtatási lehetőséget és a chat bezárását követően visszanézését is biztosít.
Az új hiteles kérés  benyújtás funkció a megszokott üzenet íráson felül már fájlok csatolását is biztosítja, amely segítségével dokumentumokat tudunk küldeni az ügyfeleink részére.
A hiteles kérések megtekintése részben az eddig benyújtott hiteles kérések nézhetők vissza. A tárgyra kattintva a válaszok is megtekinthetők és a hiteles kérés státuszának megfelelően további műveletek végezhetők el. Ha a hiteles kérés státusza aktív vagy várakozás válaszolhat a hiteles kérésre vagy bezárhatja azt. Ha a hiteles kérés státusza bezárt a hiteles kérés még újra megnyitható. Ha a hiteles kérés státusza bezárt és lezárt a hiteles kérést már nem lehet többé megnyitni, csak új hiteles kérés adható be.