Nem működik (nem aktív) a domain nevem, hogyan tudom a leggyorsabban visszaállíttatni?

Ennek a problémának a legvalószínűbb oka, hogy a domain neve lejárt.
Kérjük az e-mailben küldött értesítéseink ill. az adminisztrációs felületen látható szolgáltatások állapotának figyelembe vételét, elkerülve így a szolgáltatás lekapcsolásának lehetőségét.
A domain név lejárati dátumáról és a hosszabbítás megrendeléséről e-mail-ben értesítést és díjbekérő számlát küldünk Önnek, kérjük a számlát szíveskedjen kiegyenlíteni.
A domain nevet a számla ellenértékének folyószámlánkra való megérkeztekor tudjuk visszaállítani (idegen banktól történő utalás esetén 4 óra nap az átfutási idő). Javasoljuk, hogy ha lehetősége van rá szíveskedjen a számla kiegyenlítését Unicredit Banknál történő pénztári befizetéssel teljesíteni, mert így az összeg perceken belül látható folyószámlánkon és a szolgáltatást rövid időn belül vissza tudjuk állítani.

Add Feedback