Adatbázis rendelésének folyamata

Az adatbázis rendelése Ügyféloldalon keresztül végezhető el, ahová a Forpsi ügyfélazonosítójával és jelszavával léphet be. Bejelentkezés után kattintson a Webtárhely menüpontra, majd a listából válassza ki a web tárterületet, amelyhez meg akarja rendelni az adatbázist. Kattintson az SQL fülre, majd a "kiegészítő szolgáltatások megrendelése (adatbázisok)" szövegre.


Válassza ki az adatbázis darabszámát és méretét majd kattintson a "tovább" gombra.
A rendelés befejezéséhez jelölje be "Egyetértek az általános szerződési feltételekkel" részt, majd kattintson a BEFEJEZÉS gombra.


A rendelés végeztével díjbekérő számlát bocsátunk ki. Az adatbázis utólagos megrendelése esetén, az adatbázis nem aktiválódik automatikusan a befizetést követően.



Az adatbázist Ön tudja aktiválnia, ezt követően a rendszer kiküldi a hozzáférési adatokat a kapcsolattartó e-mail címre.