PIN-kódos azonosítás

Mi a PIN-kód?
Az ügyfelek azonosítására és az Ügyfélszolgálathoz telefonon keresztül beérkező, az ügyfélfiók alá tartozó szolgáltatásokhoz köthető megkeresésekre használható a PIN-kód.
A PIN-kód használatával megkönnyítheti az ügyintézését telefonos Ügyfélszolgálatunkon keresztül: +36 1 610 5506.
 
Hogyan kaphatom meg a kódot?

Új ügyfélregisztráció alkalmával:
Amikor létrehozza az Ügyfélfiókját, az űrlap alján találja meg a PIN-kódot tartalmazó mezőt.
 
Ha már Ügyfelünk:
Jelentkezzen be az Ügyfélfiókjába, melynek kezdőoldalán, az Alapinformációknál megjelenített Beállítások részen találja meg a PIN-kódot.

Amennyiben a PIN kód még nincs megadva, a "PIN kód:" melletti mezőben tudja megadni majd a "Beállítások mentése" gomb használatával menteni. A későbbiekben a PIN kód ugyanitt kereshető vissza vagy módosítható. 

Kód beállítására kizárólag az Ügyfélfiókban szereplő elsődleges kapcsolattartónak van lehetősége, így a telefonhívásnak az elsődleges kapcsolattartó telefonszámáról kell érkeznie. 

 
Hogyan adhatok meg egyedi PIN-kódot?
A PIN-kódot az ügyfélnek kell megadnia, ami 4-6 számjegyből állhat, a számok azonban nem lehetnek mind ugyanazok, és nem ismételhetők 3-szor többnél. A PIN-kód bármikor megváltoztatható.
 
A PIN-kód használatának szabályai
A PIN-kódot csak az ügyfél azonosítására használjuk a telefonos kommunikáció során, és nem minden esetben helyettesíti a hitelesített hiteles kérést vagy chat üzenetet.
Ha az ügyfél egy olyan telefonszámról hívja az Ügyfélszolgálatot, ami az Ügyfélfiókjában is szerepel, az még csak részleges hitelesítésnek minősül, ezért nem tudjuk elfogadni az olyan kéréseket, mint pl. e-mail fiókkal kapcsolatos változtatás, tulajdonosváltás stb.
A hiteles kérés benyújtásának folyamatáról a tudásbázis cikkünkben olvashat.

Megjegyzés: Az intézhető ügyek köre függ a hívott osztálytól (általános, technikai, stb.) és az ügy jellegétől. Csak az elsődleges kapcsolattartó (azaz az ügyfél) rendelkezik pin kóddal. Az elsődleges kapcsolattartó rendszerünkben korábban megadott számról kell hívnia minket, készülékének hívószám küldési funkcióval kell rendelkeznie, hogy ellenőrizhessük a számot.