Nem működik (nem aktív) a webtárterületem, hogyan tudom a leggyorsabban visszaállíttatni?

Ennek a problémának a legvalószínűbb oka, hogy a tárterület előfizetése (vagy domain neve) lejárt. Kérjük az e-mailben küldött értesítéseink ill. az adminisztrációs felületen látható szolgáltatások állapotának figyelembe vételét, elkerülve így a szolgáltatás lekapcsolásának lehetőségét.
Az e-mail-ben küldött díjbekérő számlánkat szíveskedjen kiegyenlíteni.
A webtárterületet a számla ellenértékének folyószámlánkra való megérkeztekor tudjuk visszaállítani (idegen banktól történő utalás esetén 1-2 nap az átfutási idő). Javasoljuk, hogy ha lehetősége van rá szíveskedjen a számla kiegyenlítését Unicredit Banknál történő pénztári befizetéssel teljesíteni, mert így az összeg perceken belül látható folyószámlánkon és a  szolgáltatást rövid időn belül vissza tudjuk állítani.

Add Feedback