"Nem sikerült visszaállítani az e-mail fiók jelszavát" hiba

Ez a hiba több esetben is előfordulhat attól függően, hogy milyen típusú postafiókhoz próbálja visszaállítani a jelszót. Íme a lehetséges okok listája:
 
1. A domain e-mail szolgáltatását nem a Forpsi biztosítja, vagy a cím nem megfelelő
  • Ha nem biztos benne, hogy ki az email szolgáltatója, kérdezze meg a domain kezelőjét (postmaster, ha van), rendszergazdáját vagy akár ügyfélszolgálatunkat.
  • Ellenőrizze az email címet, hogy nincs-e elírva és valóban egy létező fiók.

2. A megadott postafiókhoz tartozó jelszó-visszaállítási e-mail cím nincs megadva vagy ellenőrizve.
  • A postafiók jelszava közvetlenül nem módosítható.
  • Ha nem ismeri a postmaster fiók jelszavát, forduljon a domain kezelőjéhez és kérje a jelszó megváltoztatását. Ha a postafiók létrehozásakor üdvözlő e-mailt küldtek, abban megtalálja az illetékes elérhetőségét. Ezután adja meg a visszaállítási címet a varázsló utasításai szerint.

3. A domain kezelője letiltotta a postafiók jelszó önálló visszaállításának lehetőségét.
  • Forduljon a domain kezelőjéhez. Ha a postafiók létrehozásakor üdvözlő e-mailt küldtek, abban megtalálja az illetékes elérhetőségét.